vrijdag 14 december 2018

Typisch.




Inmiddels ben ik alweer ruim een half jaar veertig. En ja, dat vind ik nog steeds gek. En niet kloppend. Even afgezien van HOE MOOI HET WEL NIET IS, omdat ik voor een CF patient best oud ben. Maar eigenlijk voelt dat helemaal niet zo mooi, alleen maar eng. Dus. Hou op.

Nu even vanuit mijn normaal-persoon-zijnde perspectief. Want dat ben ik namelijk ook nog, ergens. Ik gebruik al een paar jaar een superfijne dagcrème van de HEMA. Lekker voordelig, en ook echt fijn in gebruik. Genaamd 30 up. Dus, voor 30 jaar en ouder (joh!). Dat vond ik op mijn 35ste best een big deal, toen ik er nog uitzag als 25, nu voelt het al veel normaler. Maar, ik kan deze crème al een tijdje niet vinden, en had daarom al eerder een andere, soort van "leeftijdsloze" crème aangeschaft. Alleen die is het nou net niet, weet je wel. Nu de bodem hiervan in zicht komt, toog ik weer richting HEMA, maar wederom was mijn oude vertrouwde potje er niet. Vandaag heb ik het maar even gevraagd. Het is dus tijdelijk niet leverbaar, en ze kunnen niks zeggen over wanneer het er weer zal zijn, het zal er waarschijnlijk wel OOIT weer zijn, maar ze kunnen er NIKS over zeggen.
Dilemma. Want. Er bestaat ook een 40 up variant. In feite zou ik deze nu "moeten" aanschaffen, ongeacht of de 30-variant er is of niet. Want hee, je bent toch 40? Maar dat was ik sowieso niet van plan. Voorlopig. Nu ik dat dan een soort van zou moeten, omdat mijn eigen crème er niet is, weiger ik dat ook. Ik kan nog niet dealen met een potje dagcrème van 40 up. Is het ontkenning? Probably yes. But I don't care.

Ik vind het maar typisch.

Liefs,

Sandy

P.S: Uiteraard ga ik mijn zoektocht naar de juiste dagcrème uitbreiden naar andere winkels. Tips zijn welkom. Voor de ietwat rijpe huid, maar het hoeft nog geen anti-rimpel te zijn ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten