vrijdag 11 september 2015

Goede flow

Hai!

Na mijn ietwat depri blogje van vorige keer nu een blijere blog, ik zit in een goede flow. Ik voel me lekker, sta op tijd op en eet beter. Hoe komt dat? Op tijd op staan heeft blijkbaar toch voordelen, ik snap dat je me haat als je dit zelf niet doet je wordt er minder duf van en er is meer tijd om te eten! Het zou best kunnen dat ik dit niet voor altijd ga volhouden hoor, maar voor nu is het fijn, en in het weekend mag ik uitslapen/in bed hangen met koffie, van mezelf. Ook heb ik de longarts even gemaild, dat ik was begonnen met acetylcysteine (lekker spullie wat slijm losser maakt, belachelijk dat ze dit niet meer vergoeden) omdat het gewoon wat voller zat in de longen zeg maar. Ook heb ik even een week een kuurtje geslikt wat ik al een jaar niet meer gebruikte, maar voorheen dagelijks als onderhoud, dit was mijn eigen idee maar dit werd goed bevonden en ik heb zowaar het idee dat het ook echt nut gehad heeft, heel fijn! Dit blijf ik (na overleg) dus weer even wat langer gebruiken.

En verder? Nou, hier een stukje "plog" van de afgelopen tijd.



Er was bier op een regenachtige dag.



We kochten een platenspeler via marktplaats, vervolgens heb ik de platen collectie van mijn ouders nader bekeken, the Beatles, the Doors, Abba, ach, noem maar op! We mochten er een paar "lenen" voor onbepaalde tijd.



De tomaatjes zijn inmiddels goed van smaak en niet aan te slepen!



Er groeit maar liefst 1 paprika. Is ie niet schattig?



Dit is tegenwoordig bijna dagelijks mijn ontbijt, hoe gezond! 



Vervolgens eet ik dan bijvoorbeeld dit als tussendoortje. 



En gisteren had ik wel een heel lekkere lunch, het vriendje zorgt extreem goed voor me.



Ja, daar wordt Sandy blij van!



Chara is altijd blij.



Een spray-selfie! Een "ding" onder de CFers. Charmant zijn ze nooit. 



Ik tekende ook nog wat. Dit kaartje was voor lieve E, en de awesome pennen kreeg ik laatst van lieve S voor mijn verjaardag!


Einde blog-plog!


4 opmerkingen:

  1. Hoi Sandy,

    Laat je niet gek maken!

    Ps. Leuk kapsel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey San, dat klinkt en ziet er heel goed uit! Wat fijn! Ik doe hetzelfde wat betreft week en weekend regels voor mezelf maken, haha. En Acetylcysteine doet mij ook zijn ding als ik extra vol zit, al gelooft de vrouwelijke arts daar weinig van omdat het niet wetenschappelijk is bewezen - vandaar ook de non-vergoeding. Boeh! Super mooie tomaatjes en super goed eetgedrag :D Hopelijk nog veeeeeeel dagen zoals al deze!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verpleegkundige M zei ook al dat het niet wetenschappelijk bewezen was maar ze was zelf wel voorstander. Ik snap het niet. Ik adviseerde het ook altijd aan mensen toen ik nog in de apotheek werkte, my favourite zeg maar ;)

      Verwijderen