maandag 11 april 2016

Familie-weekend

We gingen een weekendje weg met tha family, mijn familie, welteverstaan. Naar Waterpark Veluwemeer, van Landal, om precies te zijn!


We worden opgepikt door mijn ouders.


We hebben er zin in!


We zijn er en laten meteen Charaatje maar even uit, heeft ze wel behoefte aan na een uur op de achterbank hangen.


Ik leef me ook uit.


Alles onder controle in de keuken, zo te zien.


Opa met zijn kleindochter, echt te schattig, vind ik.


Oma met haar klein, ehh, hond? Nou ja, net zo schattig!


Patat! Er was een "kleine mix-up" met de bestelling, in plaats van drie porties saté, kregen we drie porties satésaus. Zodoende moest ik het doen met een halve berenhap. Het leven is hard.


Ik geniet van deze luxe, dat hebben we thuis niet. Na een kwartier verveel ik me alweer, maar toch.


Tijd voor een flinke ochtendwandeling op zaterdag, het pad rechtdoor is een soort van onbegaanbaar aangezien er een kudde Schotse Hooglanders rondhangt, waarvan 1 ook midden op het pad ligt, aangezien we Chara mee hebben lopen we maar de andere kant op.


Kijk ze liggen, zo mooi!


Wij kiezen het hazenpad.


Lunch-time! Dit smaakte zó goed!




Dit ook, geloof ik.


Nog meer gewandel.


Deze zwaan woont hier en terroriseert het park lichtelijk, als in, blijf uit de buurt van mijn nest, en gelijk heeft ie! Prachtbeest.


Proost!


Broer.


Selfie met broer, neefje en nichtje :-)


Gourmetten, anders is het weekend niet compleet.


Sportieve activiteiten, ik hou me er verre van. Grapje hoor, heb wel even een balletje over geschopt uiteraard, maar er was lucht-technisch een mankementje, zeg maar.


Rummikub!


Elke ochtend begon trouwens met verse broodjes.


En een blije Chara.


Whieeeeeee!


Whoeeeeee!


Zon aanbidden.


Tijd voor midgetgolf, altijd een goed idee! 


Laatste avond, er wordt eindelijk eens echt gekookt, door Remco welteverstaan. Wilde ie zelf hoor! De keuken vroeg er ook om.


Bijna naar huis, nog even een bakkie doen.


En weer thuis. Chara is uitgeteld. We zijn supertrots op ons beestje, dit was haar eerste "vakantie" met ons en ze heeft zich super gedragen. 








































Geen opmerkingen:

Een reactie posten