donderdag 4 augustus 2016

#30DayBlogChallenge

Al een maand niks geblogt of geplogt! Gewoon even geen inspiratie. Maar, toen kwam ik dit tegen bij mede blogger Sarah:



En dus heb ik besloten hier ook aan mee te doen, dat houdt mij dan in ieder geval weer van de straat! Ik denk niet dat het elke dag lukt, maar het is in ieder geval een leuke stok achter de deur, ofzo.

Bij deze is dit meteen de eerste van de challenge, aangezien ik daar niet zoveel over kan vertellen.

Namelijk, de naam van mijn blog: Ydnas
Hoe kom je daar op? Ja, dat is dus mijn naam, Sandy, maar dan omgekeerd. OMG, echt?! Je zult het niet geloven, maar er zijn serieus al een paar mensen geweest die deze "nickname" niet eerder door hadden totdat ik het uitlegde. En hoe ik er op kom, dat is een spelletje van vroeger, waarbij mijn toenmalige buurjongen, mijn broer, en ik, elkaars namen altijd omgekeerd zeiden, want dat was ontzettend lachen. Die buurjongen, inmiddels buurman, noemt mij nog steeds Ydnas, al is de laatste keer dat ik hem zag alweer een jaar of 3 geleden, maar dat terzijde.

Nou, de kop is eraf, op naar blog 2 van de challenge!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten