dinsdag 13 januari 2015

Luchtalarm

Dag zes van de kuur, hoe gaat het nu?
Positief; het lijkt of ik minder slijm heb en minder hoest. Daar doen we het allemaal voor!

Iets minder; Eetlust was al bagger, en nu word ik gewoon al misselijk wakker, maar we doen ons best om niet meteen over te geven bij aanzicht van voedsel.
Verder lijkt het of er slaapmiddel in dat infuus zit, slapen was al een grote hobby, nu vind ik mijn bed helemaal hemels. Des te erger was het helse alarm van de infuuspomp vannacht om een uur of drie.
Ik schrik wakker, Remco schrikt wakker, Chara springt enthousiast op het bed, de baasjes zijn wakker, yes! Ik zoek het lichtknopje om te kunnen zien wat de pomp aangeeft, ondertussen nog steeds hels geluid om ons heen. Vloekend vind ik de knop en zie staan dat er lucht in de lijn zit. Over het algemeen is dat vals alarm, zo ook nu. Geen bel te zien, ik rommel wat met het slangetje tot ie het uiteindelijk weer doet zonder te gillen.
Remco noemt zichzelf een onschuldig slachtoffer in het geheel. Ik moet hier om lachen en voel een enorme lachkick opkomen, doe enorm mijn best deze in te houden, want lachbui=hoestbui, en dan zijn we zo een half uur verder. Dit lukt en we slapen door, Chara weer op haar eigen kussen "oh, we gaan nog niet naar buiten, tsss".

Nu poging tot ontbijt, het is tenslotte pas 12:15.


1 opmerking:

  1. Bagger van je eetlust.. het alarm was gewoon een test of je wel alert was. Xx

    BeantwoordenVerwijderen