dinsdag 16 februari 2016

Plog van 15-02-2016



Werd wel weer eens tijd voor een random plog!





Goedemorgen! Remco doet alsof ie slaapt. Dit zag ik natuurlijk pas op de foto. Lachuh. Ik heb wel 10 keer gekeken of er geen rare dingen op het nachtkastje lagen, maar volgens mij ziet het er onschuldig uit.




Yes!




Wanneer gaan we naar buiten..?




Dan ga ik wel met je nieuwe knuffel spelen vrouwtje *ik kreeg een Valentijnsbeer*




Eerst even dit. Zelfs over gedroomd vannacht. Dit is namelijk het mondstuk-met-blokje. In plaats van normaal in en uitademen, moet je heel diep/lang inademen tot een zzzoem. In vijf inhalaties is de pulmozyme nu klaar ipv 6 minuten. Heel tof maar ook best inspannend. In mijn droom kwam de zzzoem niet. Dat was onprettig :P Ik kreeg dit mondstuk trouwens per ongeluk, leuk om uit te proberen.




Dit komt later.. #wat een bende mens! En staat daar tussen nou een sopje met je sprayspullen? Ja.




Eerst naar buiten, hoi Haarlem!




Ik laat Chara uit. In mijn relax/sport-broek. Ik vraag me altijd af of ik er nu uitzie als een tokkie, of gewoon alsof ik sportief ben? Ik vrees het eerste, zeker met mijn ongedouchte ochtend hoofd erbij, maarja, boeien.




Ook dit is Haarlem.




Maar dit ook, is het niet enig??




Chara blijft achter, kom maar meisje!




Chaaaaara!




Heeeey lieverd!!




Gezonde start indeed.




Mijn momenteel favoriete lijstje op Spotify. Hij wordt regelmatig bijgewerkt en zo ontdek ik leuke, nieuwe, muziekjes. Bijvoorbeeld de band "Nothing but Thieves". Heel fijn! Maar echt.




Sprayen in het zonnetje.




Calorieën verzamelen.




Chaos op tafel waar ik heel zen van wordt. Ik heb pas nieuwe stiften besteld (Tombow dual brushpennen) waarmee je supermooie letters kunt maken, als je goed oefent althans, en dat doe ik hier. Het heet ook wel "handlettering" en YouTube staat vol met tutorials erover, I love it!




Tadaaaa!




Hier moest ik om lachen. Could be me.




Vijf uur. Ik probeer bij te komen van een enorme slaperige toestand waar ik aan toegegeven heb, Chara uitlaten en zout sprayen lijkt onmogelijk, ik heb het ijskoud en wil alleen maar verder slapen. 




Toch naar buiten, met vriendje en hond. Remco wil niet op de foto, ik geloof er niks van




Ineens zitten we hier! Het is een ontzettend knus restaurantje/kroegje wat al heel lang in Haarlem zit maar waar we nog nooit waren geweest, namelijk The Coach House Inn. De sfeer, het eten, het is allemaal heerlijk. Het is een verlaat Valentijns-etentje. Want op valentijn zelf voelde ik me niet zo goed, het ontzettende koude (mot) regenachtige weer de hele dag geef ik daar de schuld van, iets met moeilijke longen.




Nog even een rondje door de stad, serieus, ik hou van Haarlem, hoe mooi is dit!?




#klefenvolgevreten




In bed. Voor de zekerheid test ik mijn suiker want ik voel me raar, maar verwachtte eigenlijk geen laag getal, maar dus toch. Nutridrink erin. En ik kan me niet bedwingen om met een zak snoep in bed te gaan zitten, heel slecht maar zeg dat maar tegen iemand met een hypo. They don't care!




-XXX-



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten