dinsdag 8 maart 2016

Plog van maandag 07-03-2016


Just an ordinary monday!


Wakker worden met Chara, voor het eerst speelt ze met dit floss-touw-ding, helemaal leip!


Haarlem ligt er ook weer mooi bij! 


Na een heerlijk rondje met Chara (ja, echt), ontbijt ik achter de laptop, op de facebook cf groep is het maar druk de laatste dagen, gezellig! Onze W verzint elke dag een leuke stelling, wat weer leidt tot leuke discussies.


You know the drill.


Werken aan mijn beach-body, ik wil er ook mooi uitzien in mijn bikini straks! #zoveelmogelijkcalorieën 


I-neb spulletjes gaan lekker in bad, ik vind het er bijna aanlokkelijk uitzien zo! Dit is wel het irritantste van het sprayen, na elke beurt moet de zooi in een sopje, of in ieder geval even afgespoeld worden. Daarna spuit ik er alcohol overheen.


Hee, wat een rare stofzuiger! Ohnee, het is de stoomreiniger die we besteld hadden, en vandaag binnen is gekomen. Ik hoorde er zoveel positiefs over qua schoonmaken, makkelijk, heel hygiënisch, geen chemische troep meer nodig. En ja, Remco heeft de badkamer al ermee gedaan en die ziet er behoorlijk opgefrist uit ineens!


Spotify bedenkt elke week een nieuw lijstje speciaal voor mij. Soms staan daar echt leuke nummers tussen, maar hier is er toch echt iets fout gegaan. Hazes is niet echt mijn ding. 


Ik zit weer in een goed-voor-mezelf-zorgen-flow. Zeg maar nog beter dan anders. Dat houdt ook in, avocado's in huis halen, lekker bijvoorbeeld op brood met wat zout,peper en mayonaise. Gezond en calorie-rijk.


In de kleedkamer bij de fysio. Voorzichtig optimistisch voel ik mij. Na een knallende work-out van vrijdag heb ik zin om dat te overtreffen!
#tweeminutenhardlopen


Het. Ging. Ruk. 
Alhoewel ik twee keer twee minuten hardlopen (nou ja zeg maar joggen hoor) vol heb gemaakt, ben ik niet tevreden. Mijn saturatie dipte als een gek en mijn hart sloeg op hol. Daarbij nog een laag suiker maakte het geheel een beetje halfbakken. Ik kan dat eigenlijk heel slecht accepteren.


Daar zitten we weer! Wordt dit al voorspelbaar?


Eenmaal weer thuis na een toch wel ontspannen fietstochtje (psychisch heel goed), snak ik weer naar de zout inhalatie, dit lijkt eerder op de dag toch beter te zijn.


We gooien er ook nog maar even wat acetylcysteine in, proost!


Ondertussen kijk ik Orange is the new black. 
Hoi Bennet! ik heb een zwak voor hem


Nou jaaaaa, Bennet, trek iets aan zeg, bah!


Later kijken Remco en ik samen nog een filmpje, met een lekkere whisky erbij.



Tot de volgende keer!
X















Geen opmerkingen:

Een reactie posten