woensdag 8 juni 2016

Plog 07-06-16 met Orkambi update for free!

Wat deed ik vandaag weer voor nutteloze dingen??

Eerst maar eens wakker worden. Echt. Hoe lief is dit dan toch weer?!


Hmm, ik ga maar eens richting de douche.

En tadaaa. Ja, dit lijkt zo'n wannabe fashionista foto ofzo, maar dat is absoluut niet de bedoeling. Ik sta wat scheef zodat je ziet hoe leuk het mouwtje is van dit t-shirt. Zodat je niet denkt, wat heeft zij nou voor saai t-shirt aan, stel je voor! Dit shirtje is van Mango en ik zag mede plogster Sarah er laatst mee. I needed it. 


Ontbijt op het balkon, tot we uit zijn geweest volgt Chara elke stap die ik doe. En o ja, dat ik kaas heb is ook een aantrekkingskracht. 

Ik begin met een verse doos Orkambi. Er zit inmiddels alweer 1 week op! Hoe gaat het nu? Nou, ik ben vooral enorm moe, zeg maar keer tien van mijn "normale" moeheid. Al heb ik heel soms het idee dat dat verbeterd, tot ik weer instort, en echt niet anders kan dan toegeven aan een dutje. 
Het voelt anders in mijn longen, het reutelt minder, en ik lijk wel minder te hoesten. s Ochtends nog wel hoestbuien tot overgeven aan toe, maar minder slijm. s Avonds zit het vaak voor mijn gevoel heel "hoog" vast in m'n longen, waar het dan iets afsluit waardoor ik niet lekker adem haal, dit is lastig los te krijgen, eenmaal los is het dunner dan ik verwacht had.
Eetlust is kl*te, maar dat kan ook de warmte zijn.
Absoluut duidelijk hoogtepunt, is mijn saturatie van 98% in rust. Dit meet ik alleen bij de fysio, maar dat is al twee keer geweest nu, en dat is echt lang geleden. Dit geeft mij wel goede hoop op verdere verbetering!

Ochtendwandeling, wat is Haarlem toch mooi he.

Chara vindt dat ook. En zo vertoefden we ongemerkt een uur buiten.

Even "tuinieren". Tomaten gaan goed!

Dit is mijn Spaanse peper. Weet iemand of het normaal is dat het steeltje helemaal gelig wordt na dat het bloempje uitgebloeid is? Nu lijkt het alsof het gaat afsterven terwijl er eigenlijk een pepertje zou moeten groeien. Pleh!


O ja. Nog even een spray activiteit.


Inmiddels terug van oa de Hema. Dit is eigenlijk echt een slechte foto. Maar ik had een dekbedovertrek besteld online en die kon ik ophalen, en verder had ik nog wat "lichaamsverzorging" nodig. Serieus, de lijn "it's my beautiful skin day", is heel chill en heel cheap! Remco scrubt er ook zijn baard mee

Dit is het overtrek, ik vind het te gek!

Lunchtijd. Brood is moeilijk. Dus ik eet kikkererwten, avocado, tomaat en zongedroogde tomaat met wat zout. Ik zeg gezonder kan niet.

Ik ben weer begonnen in dit boek. Voorlopig ben ik hier zoet mee want ik heb alle delen, en ze zijn echt dik.

O ja, dit moet ook nog.

Weer even naar buiten met het beestje.

Gezellig! Remco heeft zelfs de goede camera mee. Jammer dat ik het geheugenkaartje niet teruggestopt had nog. 

Minder leuke activiteiten. Na zout sprayen even flink met de flutter aan de gang om er slijm uit te krijgen. 

Even aan de calorieën denken!

Remco heeft lekker gekookt. Kip Hawaï hamburger, met ananas, anders was het geen Hawaï.

Roomijs-banaan-kiwi milkshake toe, gezond en vet ineen!


De rest van de avond bestond uit Netflix, there are no pictures, omdat ik eigenlijk ook half sliep. 

Tot de volgende blog of plog!




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten