dinsdag 12 mei 2015

Plog-achtige blog

Daar ben ik weer even! Ik werd weer geïnspireerd door mede bloggers en ploggers om ook weer wat te schrijven enzo. Tegenwoordig heb je dus Plogs, oftewel een foto-blog. Helemaal leuk, dus ik probeer ook zoiets na te apen maar dan zonder zo'n fancy titel met een voorproefje van foto's, want zo ervaren ben ik nog niet! Nou, let's go, hoe was de afgelopen week zo'n beetje? 



Hey, popcorn, zit je in de bioscoop? Ja! Gezellig met mijn mams, een soort van voor moederdag, een soort van dus, omdat ik haar vorig jaar bioscoopbonnen cadeau had gegeven met moederdag, en die moesten voor 11 mei '15 op, dus vandaar, lekker op tijd!




Chara moest even haar bank delen met dit schattige hondje van mijn schoonmoeder.





De volgende ochtend geniet ze van een belly rub op bed, aaaah life is good in Holland!




Vriendje en ik dronken bier op het dak van V&D, hopelijk gaan ze dus nog niet failliet want zeg nou zelf, wat een mooi uitzicht! 




Een na-het-sporten-selfie. De minion is ook moe.



Het balkon is weer gezelliger aan het worden, al ben ik deze groene standaard tuinset (die wel heerlijk zit) meer dan zat, dus ik oriënteer me voor iets nieuws, maarja, ruimtegebrek he, een mooie lounge set gaat niet lukken. 



Charakind heeft er ondanks dat ruimtegebrek een fijn eigen plekje.



En deze heeft vriendje Remco zelf gemaakt, van de oude vlonders, die overigens nu toch weer op het balkon liggen omdat ik dan weer dit en dan weer dat wil, alleen nu dus te weinig, want er is een plantenbak van gemaakt. I love it, het is dus mijn mini groente tuintje.


Uhh nou, dit was mijn plog achtige blog van een spannende week! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten